2012. február 13., hétfő

Minden kezdet...

miért kezdek bele?
mert már van egy másik blogom, de azon keverednek az én képeim és receptjeim a mások képeivel. szóval itt az ideje felnőni és önállósodni.
ki vagyok én?
Fél éve élek Svédországban. Mindig is szerettem a konyhában lenni, eleinte a Mama csak egy lábas vizet adott a tesómnak meg nekem, ebbe szórtunk bele minden vackot... Aztán nagyon rákaptam a muffinokra, meg az egyszerű sütikre. Amióta kint vagyok, rákényszerültem, hogy rendszeresen és lehetőleg egészségesen főzzek - és mivel nincs mérlegem és muffinformám sem, a sütik terén is muszáj volt fejlődnöm egy kicsit.
inspiráció?
Mama, ez egyértelmű. Tőle tanultam meg fánkot sütni, rétest nyújtani, kézzel készíteni a tésztát, lepirítani a káposztát... Nyilván Anyukám is. Tőle főleg azt tanultam meg, hogy használjam a sót, mert arra van! Újabban a svéd konyha van rám hatással (meg a rengeteg főzős műsor), de igyekszem visszanyúlni a magyaros ízekhez is.
mi a célom ezzel a bloggal?
Nyomot hagyni a világban blablabla... Na de komolyan: egyrészt szeretném összegyűjteni az eddigi dolgaimat - ezekhez kevesebb a kép, inkább a végeredmény lesz látható. Szeretném megmutatni, mit tudok, és majd egy év múlva egy kis fejlődés is látható lesz talán! Aztán persze az is jó lenne, ha kedvet kapna sok, hozzám hasonló lány-fiú a főzéshez és a sütéshez. Több minden kell a főzéshez, például lelkesedés meg szenvedély, de a kitartás meg a bátorság sem haszontalan. Sok étel nehéznek tűnik, közben pedig nem nagy ördöngösség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése