2013. január 6., vasárnap

Karácsony

Volt már a blogon máskor is ilyesmi bejegyzés: nem recept, hanem egy kis személyes morzsa erről-arról. Lehet olvasni a nyaramról, a gondolataimról, a svéd piacolásról, a svédek péntek estéjéről, hétvégi mászkálásainkról, a Húsvétunkról, a szelektív hulladékgyűjtés fontosságáról, a kései svéd tavaszról, a konyhám alapjairól (itt örülnék is a véleményeteknek!), meg gyerekekről, akik szintén szeretnek sütni.

Nálunk a Karácsony idén is elég mozgalmas volt, mentünk sokfelé és mindenhol eléggé finomakat ettünk. (Amint visszajöttünk, el is mentünk edzeni. Hát, a két hét kihagyás miatt egyelőre komoly fájdalmaink vannak a végtagjainkban :D)

Hokkaido-kalács


A tesóm kalácsa mandulamasszával készült.
Sült kacsacomb lila káposztával - a kedvencem, szülinapi menü része volt.
Ez volt a szülinapi tortám.
Cafe Zsivago (Paulay Ede u.55.), barátnős este
Hókifli
Még mindig hókifli.
Szülinapi ajándék: macaron és macaronos tusfürdő. Az összes macaront nem tudtam lefotózni, mert elég hamar elfogytak.
Túrórudi-szállítmány, a dobozt figyeljétek csak, milyen gyönyörű! :)
Jóféle magyar vörösbor.
És a konyhába való szülinapi-karácsonyi ajándékok:


Good Food, Nők Lapja Konyha, két svéd szakácskönyv + egy magyar, egy háromkötetes szakkönyv, fondue-készlet, különleges fűszerek és olajok, provance-i fűszerkeverék és olívabogyó krém, egy rózsás bögre, mérőedénykék, és egy perec formájú kiszúró.

Ezen felül örömmel jelentem, hogy sikerült vennem egy új terítőt! :) Már másfél éve használtam, kicsit megkopott és megsérült itt-ott. Nem gondoltam volna, de visszamentem ugyanoda, ahol vettem, és még mindig volt!

1 megjegyzés:

  1. Erdekelne a tortarecept. Egyik gyerekkori sutemenyemre hasonlit, piskota-sargakrem-tejszinhab?tojasfeherje?. Nem emkelszem mar a nevere. Reszelt csokolade kerult a tetejere.

    VálaszTörlés