2013. június 30., vasárnap

Etetem a családom

Apukám, Anyukám meg a húgom meglátogattak Svédországban. Ez már a második alkalom volt, először 2012 januárjában jöttek, akkor összefagytak. Most június közepén az ország legszebb arcát láthatták: kellemes idő (maximum 25 fok), sokáig világos van (úgy este 11-ig), minden zöld és színes, és ilyenkor van midsommar is. A nyári napforduló itt akkora buli, hogy munkaszüneti nap van június 21-én :)

Ettünk fagyit.


A svéd eperszezon még csak most indul:


Trosa, Marsipangården, azaz Marcipánkert. A képek magukért beszélnek.



Hagyományos midsommar-menü a pácolt heringgel és egy kis hazai rántott májjal.




Grilleztünk is.



Sütöttem taco pitét.


Taxinge Slottcafé - ez egy kastélykávézó, itt már jártunk máskor is.



Reggeli. Megpróbáltam croissant-t sütni, nem sikerült túl levelesre, de azért elfogyott... :)



És végül: princesstorta a húgomnak, mert nem voltam otthon a szülinapján. :) (Nem én sütöttem!)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése