2013. április 7., vasárnap

A 10 legnépszerűbb recept - eddig

Nagyon hamar elment az egy év, 2012 februárjában indítottam valójában a blogot, most meg már 2013 áprilisa van... A legtöbb bejegyzés 2012 márciusában született (45 db), a legkevesebb júliusban (egy szem). A legtöbb látogató Magyarországról nézeget, aztán Svédországból és az Egyesült Államokból.
A legtöbben a Google-ön keresztül a házi májkrém receptjére kerestek rá, amúgy a blog facebook oldalán keresztül éritek el a blogot a legtöbben. Fontos felület még a magyar Gasztroblogok gyűjteménye is, örülök, hogy tag lehetek! Egyébként nem sokat stresszelek én a számokon meg a statisztikán (ahogy a blogíráson sem), számomra ez kedvtelés. De jó egy kis összegzés!

Lássuk tehát, hogy ez alatt a 14 hónap alatt melyik volt a 10 legnézettebb recept!

10. Dubarry sertésszelet


Nem az én kedvencem, de könnyű elkészíteni. Nagymamámtól kapott szakácskönyvből van a recept.

9. Eclaire - a francia fánk


Nagyon szerettem elkészíteni meg fotózni is ezt a sütit, a recept svéd szakácskönyvből van. Készülünk francia területre utazni, talán szerencsém lesz kóstolni egy kis helyit is!

8. Csokitorta


Többszöri nekifutásra sikerült igazán szépre, sokat tanultam ettől a tortától, bevallom. :)

7. Hókifli


Ez az egyik legkedvesebb recept és bejegyzés számomra. Mamával sütöttük nyáron az unokahúgom esküvőjére. Nagyon szeretek vele sütni bármit, rengeteget tanulok tőle.

6. Márvány süti


Nagyon szeretem, mert egyszerű, és jó hosszú ideig elsülöget a sütőben, mutatós, és sokáig puha marad.

5. Narancsos-csokis keksz


Nagyon helyes, ez egy igen jó recept! Nem mellesleg nálunk családi kedvenc, és ősszel mindig olyan jó megsütni az első adagot és élvezni a karácsony-illatot.

4. Májkrém házilag


Kedves András, remélem, örülsz az előkelő helyezésnek! :) Persze nem tudom, hogy Csilla barátnőm hányszor kattintott a bejegyzésre, mert tudom, hogy ő sokszor készítette már... :)

3. Kanelbullar


Nem csodálkozom, mert tudom, hogy ezt bizony sokan elkészítettétek, kardamommal vagy anélkül... Én nem tudom megmondani, hányszor készítettem már, nagy kedvenc! És nem mellesleg egy igazi svéd süti. És biztos, hogy finomabb házilag, mint a mélyhűtött bolti.

2. Bonbon házilag


Ahhoz képest, hogy nem is az én ötletem volt bonbont készíteni, a bejegyzés elég népszerű lett :) Persze tudom azt is, hogy ez most nagy divat, és örülök, hogy a gasztroblogger-bejegyzéstengerben az enyémre is kattintottatok páran!

1. Hamburger házilag


Ha elvarázsolnánk családunkat-szerelmünket-vendégeinket, akkor álljunk neki - ez a tanácsom. A bejegyzés tartalmazza a zsömle és a hús receptjét is. Nagyon örülök, hogy ez lett a legnézettebb, látszik, hogy ez a 'csináljunk dolgokat házilag és ne fizessünk ki értelmetlenül sokat meg legyen egészségesebb is'-vonal bejön az embereknek! Szuper!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése