2012. április 2., hétfő

A legszínesebb ebéd

Folytatódik a zöldséginvázió! :) Ezt a receptet itt találtam, a képek magukért beszélnek... :) Pár dolgon változtattam azért, nem volt főzősbor meg kakukkfű sem - ez utóbbin csodálkoztam, úgy emlékeztem, van.

Mi kell hozzá?
  • 2 csirkemell
  • 1 db cukkini
  • 2 db paradicsom
  • 6 db gomba
  • 3 szál sárgarépa
  • 6-7 db krumpli
  • 6-7 db vöröshagyma
  • bors
  • bazsalikom
  • olívaolaj
Mit kell vele csinálni?
200 fokra melegítsük fel a sütőt. Egy nagyobb tepsit locsoljunk meg egy kis olívaolajjal. Mindent vagdossunk össze és tegyük a tepsibe. A gombát nagyobb darabokra vágjuk! Össze fog töpörödni úgyis. :) Bőkezűen sózzuk-borsozzuk-bazsalikomozzuk, és hagyjuk nyugodtan sülni olyan 40 percet, de hagyhatjuk tovább is, hogy megpiruljon a teteje. A zöldségek sok levet eresztenek, nagyon finom az egész és nagyon gusztusos színes! :)

Sütés előtt és után:

Én este csináltam ezt, mert a házuraésparancsolójának kell valami, amit elvisz másnap ebédre. Nagyon finom illata volt, de meg tudtuk állni, hogy ne együnk belőle, szóval a vacsorám ez volt:
A mai ebédem viszont ez volt, és nagyon, nagyon finom és egészséges ebéd ez. Nem nehezedtem el utána, és az a sok íz meg szín... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése