2012. április 22., vasárnap

Pudingos kosárkák

Ma ebédre egyszerű paradicsomszószos-gombás tészta volt, úgyhogy gondoltam, legalább a süti legyen valami csilli-villi. Mióta megvannak a muffinformáim, gondolkodtam, hogy lehetne még többet kihozni belőle - a muffinon kívül, és íme! :) A receptet a nosalty-n találtam, nagyon egyszerű, részletes! Én vaníliapuding helyett csokisat csináltam, és mindegyik kosárka aljába tettem egy kocka étcsokit. A tészta kicsit vastag lett, és a pudingból is maradt, úgyhogy tanulság: minden formába feleannyi tésztát kell belenyomkodni, így viszont biztos, hogy elfogy az egy zacskónyi puding.


Itt szeretném kiemelni: igen, jól látjátok, van mérlegem!!!! :) A házuraésparancsolója szüleitől kaptam, és nagy segítség. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése