2012. április 14., szombat

Paprikás rákok tésztával

Vettünk egy nagy csomag garnélarákot. Sosem főztem-sütöttem még semmit belőle, úgyhogy valami nagyon egyszerű, de nagyszerű receptet kerestem. A tumblr-ön keresztül találtam ezt az angol receptet, csak egy-két dolgon változtattam! :) Délelőtt egyébként edzéssel kezdtük a napunkat, úgy gondoltam hát, megérdemlünk egy kis szénhidrátot tészta formájában :) Elfogyott egyébként az egész - a brazil lakótársunk is besegített. A Mama mindig azt mondja, ha megeszünk mindent, másnap jó idő lesz... hát remélem is, mivel ma reggel zuhogott a hó.

Mi kell hozzá?
  •  fagyasztott garnélarák - én egy mélytányérnyit vettem ki a fagyasztóból :)
  • olívaolaj
  • pirospaprika
  • bazsalikom
  • feketebors
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 3-4 dl paradicsomszósz
  • 2 ek tejföl
  • tészta
  • sajt a tetejére
Mit kell vele csinálni?
A rákocskákat pár csepp olívaolajjal, 2 ek pirospaprikával, borssal és sóval forgassuk össze, hagyjuk állni. Főzzük ki a tésztát.
A fokhagymát préseljük össze és pár csepp olívaolajon pirítsuk.
Öntsük rá a paradicsomszószt, sózzuk, adjunk hozzá bazsalikomot:
Két evőkanál tejföl megy bele:
Hagyjuk rotyogni, közben pirítsuk meg a rákokat - vigyázzunk vele, ha túl sokáig sütjük, megkeményedik. Én kb 3 percig sütöttem, aztán megkevertem, és kész is volt:
Keverjük össze a kifőtt tésztát a szósszal, és tálalhatunk is!
Füstölt sajtot reszeltünk rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése