2012. szeptember 17., hétfő

Gyümölcsös palacsinta

Szülinap esetén szinte bármit szabad, én úgy gondolom. Viszont nem mindent lehet, így például nem tudtam hétfő reggel, a születés napján palacsintát sütni az ünnepeltnek, vasárnap viszont volt rá idő. És kellett is idő hozzá... :) Sajnos nagyon tapadtak, de lentebb kifejtem, mi lehetett a baj, szóval bátran használjátok a receptet!
Van egyébként egy másik palacsinta-recept a blogomon amerikai reggeli néven: ez a klasszikus, pufi palacsinta receptje.

Mi kell hozzá?

  • 1 db tojás
  • másfél ek cukor
  • 4 ek liszt
  • fél tk sütőpor
  • 1 ek olaj
  • 3 ek joghurt - én tejföllel csináltam, de izgalmas lehet például vaníliás joghurttal
  • egy csipet só
  • egy kis fahéj
  • gyümölcs
  • margarin a kisütéshez
Mit kell vele csinálni?
Robotgéppel verjük habosra a cukrot a tojással, majd adjunk hozzá mindent.

 
A gyümölcsből ne adjuk az egészet hozzá, csak keveset, a többit hagyjuk meg tálaláshoz. Én sajnos belezúdítottam az összeset, ettől lehűlt a tészta (mélyhűtött bogyósgyümölcs keveréket használtam), és oda is ragadt.


Ezt a szépet az ünnepelt kapta. (Még 2 db ilyen vállalható sikerült egyébként.)


Ezeket a szépeket meg én ettem :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése