2012. május 25., péntek

Fagyi helyett

Fagyiszezon van - még Svédországban is :) Mindenhonnan ömlik a jégkrém, a fagyi... Viszont tudjuk, hogy rettentő cukros-zsíros a bolti fagyi. Ha van fagyikészítő gépünk, akkor jók vagyunk, meg lehet kapni mindenféle porokat is. Hát nekem egyik sem volt kéznél éppen, viszont eszembe jutott a Petite Danone! Amikor én olyan 10 éves voltam, akkor volt ez nagy szám: kis pálcikákat csomagoltak hozzá, mivel le lehetett fagyasztani. Hát ezt csináltam én is tegnap! Kis műanyag dobozba kitöltöttem egy kis vaníliás-epres joghurtot, elmentem tekerni egy órácskát, és mire visszaértem, volt egy kis adag hűsítő nyalánkság. :) Igaz, hogy elég szilánkosra fagy, de én így szeretem :)


Ha összehasonlítjuk egy vanília fagyival a kalória-zsír-szénhidrát tartalmát a joghurtnak, akkor ez utóbbi lesz a nyerő! Úgyhogy hajrá! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése