2012. május 3., csütörtök

Lusta lányok ebédje

Nos, nekem sincs minden nap kedvem ám főzni nagy csitti-fitti ételeket, meg hát olyan a napirendem, hogy minden nap pont délben, ebédidőben esek haza - farkaséhesen. Mit lehet ilyenkor tenni? El lehet menni a közeli boltba valami kész vagy félkész ételért, bevágni a mikróba, és már ehetünk is. Egészségesebb és pénztárca-kímélőbb, ha magunk gondoskodunk a magunk ételéről. Amíg például ez az étel elkészült, megittam két pohár vizet, ettől mindjárt kevésbé voltam éhes :) Konzerv olajos hallal ettem, mivel mostanában kevésbé kívánom a húst, meg én szeretem az olajos halat - sokat ódzkodnak tőle, hát biztos nem ez a legegészségesebb módja a hal elkészítésének...

Mi kell hozzá?
  • 4 szem krumpli
  • grill fűszerkeverék
  • olívaolaj
  • 4 rózsa brokkoli
  • konzerv hal
Mit kell vele csinálni?
A sütőt tekerjük 180 fokra. A krumplit hámozzuk meg, vágjuk jó vékony szeletekre - így hamarabb megsül. Tegyük a tepsibe, szórjuk meg a grill fűszerkeverékkel és az olívaolajjal. Toljuk be a sütőbe.
Eközben tegyük fel a mirelit brokkolit forrni egy kis vízben - ha nem mirelit, akkor csak vagdossuk fel. Ha már kicsit megpuhult, akkor tegyük a krumplihoz, és süssük kicsit együtt. Tálaljuk a hallal.

Jó étvágyat! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése