2012. május 10., csütörtök

Rizses hús

Na hát következzen egy olyan recept, amit mindenki el tud készíteni. A lányok elvarázsolják vele a fiúkat, mert van benne hús, úgyhogy telitalálat :) Nem éppen diétás étel, de hát ezt rendelték itthon, úgyhogy én elkészítettem. :)

Mi kell hozzá?
  • 3,5 dl rizs
  • 7 dl langyos víz
  • olívaolaj
  • margarin
  • 4 fej vöröshagyma
  • 3 fél csirkemell
  • pirospaprika
  • bors
  • piros arany - Édes Anna - Erős Pista
Mit kell vele csinálni?
Főzzük meg a rizst. Ennek már szenteltem egy bejegyzést, de gyorsan leírom: megpirítjuk a rizst a margarin-olívaolaj keveréken, majd felöntjük a langyos vízzel és fedő alatt megfőzzük.




Pároljuk meg a hagymát az olívaolajon, és dobjuk bele a kockára vágott húst. Pirítsuk fehéredésig, majd fűszerezzük és öntsük fel egy kis vízzel. Főzzük kis lángon, míg megpuhul.


Ha megpuhult, keverjük össze a rizzsel, vagy csak tálaljuk mellé. Én összekevertem - ekkor láttam, milyen kis sápadt lett, mehetett volna bele több pirospaprika :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése