2012. március 22., csütörtök

Bögrés muffin

Ez az a süti, amit tényleg nem lehet elrontani, nagyon jópofán néz ki, és azt teszünk bele, amit csak szeretnénk! Nekem egészen tegnapig nem volt muffinformám, de a nővérem volt olyan jófej, hogy sok más millió dolog (pl. Anyukám oldalasa meg a Mama káposztás buktája) mellé beszuszakolta a bőröndbe ezt is, én meg visszajófejkedtem, és rögvest sütöttem is nekik egy adag csokis-szedres muffint.

A tészta receptje egy nagyon jó bögrés alaprecept a hozzám hasonlóknak, akiknek nincs mérlegük. :) Van tömegben megadott alapreceptem is, leírom azt is szívesen, ha valaki kéri! :)

Mi kell hozzá?
  • 100 gr szobahőmérsékletű vaj vagy margarin
  • 1,5 dl cukor
  • 4 tojás
  • 1 tk vaníliás cukor
  • 5 dl liszt
  • 1 tk sütőpor
  • 1 dl tej
  • tölteléknek: bármi :)
Mit kell vele csinálni?
Melegítsük elő a sütőt 175 fokra. Keverjük össze a vajat a cukorral, és egyenként adjuk hozzá a tojásokat. Külön tálban keverjük össze a száraz hozzávalókat is, majd keverjük egybe a tojásos masszával.  Tegyük a formákba, és süssük 15-20 percig. Nekem olyan 20 db lett belőle.




2 megjegyzés:

  1. Szia! Egy kedves ismerősöd Kissné Kati hívta fel a figyelmemet az oldaladra. Együtt dolgozunk, és én is hobbiból gasztroblogot vezetek.
    A muffin verhetetlen, a gyerekeim imádják. Ki is fogom próbálni. A blogodhoz gartulálok, csak így tovább. :)))
    Ha van kedved kukkants be hozzám, szívesen látlak. www.reformkorikonyha.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Kedves Petra, köszönöm szépen! :) Meglátogatom a blogod!

    VálaszTörlés