2012. március 8., csütörtök

Mit szoktam reggelizni?


A reggeli nagyon fontos, bárki bármit mond: fontos és kész. Én úgy lettem nevelve, hogy sose mentem el reggeli nélkül a suliba, és azóta is elég nyögvenyelősen indul a napom, ha nem reggelizek. Köszi, Mami! :)

Általában az uramésparancsolómmal kelek 6:45-kor, együtt reggelizünk, amit általában egyedül fejezek be. A tipikus reggelim így néz ki: melegszendvics, és a ketchupot egy ideje paradicsomra cseréltem, hiába olyan a ketchupunk, hogy mindenféle mesterséges cucctól mentes meg bio meg minden. Svédországban a zöldségek is elég drágák, de ezt a luxust megengedjük magunknak, főleg, hogy a télen felszedett pluszkilókat segít leadni a sok friss zöldség-gyümölcs.

A kávé pedig azóta szerves része az életemnek, mióta nyaranta gyerektáboroztattam, ezen felül a svédek is rengeteg kávét isznak. Szóval van a levegőben valami, ami miatt jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése