2012. március 2., péntek

Mit szoktam ebédelni?

Na nem csak sütni szoktam folyton. Mivel uramésparancsolóm a munkahelyén eszik, én egyedül szoktam ebédelni, és hát nem tudom, ki hogy van vele, de én egyedül nem szeretek enni, nem is eszem egyedül olyan sokat, mint amúgy. Ezért aztán azt csinálom magammal, amit a gyerekekkel szoktak: gusztira megcsinálom az ebédet, hogy legyen kedvem enni :D Sok zöldséget igyekszem enni, pároltan vagy megpirítva kis vajon.

Az első két képen látható étel meglehetősen hasonlít egymásra... :) Nagyon egyszerű étel ugyanis a csirkemell hagymán megpirítva, nyakon öntve tejföllel meg kicsit megfűszerezve. Az alsó képen a bulgur látható, amit még egyszerűbb elkészíteni, mint a rizst, rövidebb idő alatt elkészül.
Tálalás tekintetében pedig van mit tanulni, főleg, miután elkezdtem nézni egy svéd főzős műsort, és hát mit ne mondjak... :) van hová fejlődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése