2012. március 31., szombat

Töltött padlizsán

Igyekszem becsempészni a zöldségeket az étrendünkbe, úgyhogy íme egy újabb próbálkozás! :) A recept két főre szól, mivel brazil barátunk a hétvégére elutazott. A recept alapja ez a svéd recept, de módosítottam rajta kicsit - muszáj bele húst tennem, különben a házuraésparancsolója reklamál :D

Mi kell hozzá?
  • 1 padlizsán
  • 6 fej gomba
  • egy fél csirkemell
  • vöröshagyma vagy póréhagyma
  • olívaolaj
  • bors
  • 1-2 dl tej
  • 1-2 ek liszt
  • sajt a tetejére
  • köretnek: rizs
Mit kell vele csinálni?

Melegítsük elő a sütőt 200 fokra. Főzzük meg a rizst így. Egy edényben pároljuk meg a hagymát és dobjuk rá a csirkét, fehéredésig keverjük.

A gombát is pároljuk meg, tegyünk rá egy kis lisztet meg a tejet öntsük rá, fűszerezzük.
Vágjuk félbe a padlizsánt, szedjük ki a magjait egy kanállal.
Töltsük meg őket a gombás szósszal meg a csirkéssel is, tegyünk rá sajtot, és mehetnek be a sütőbe! A tepsibe én öntöttem egy kis olívaoljat meg egy kis vizet.
Ha megpirul a sajt a tetején, akkor kész is van! Én kukoricás rizzsel tálaltam - még egy kis zöldség ;)
És persze a kávé... vaníliás karikával!!! A túrórudi is hiányzik nekünk, de a vaníliás karika is egy összehasonlíthatatlan teasüti :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése