2012. március 27., kedd

Banánturmix

7 hónapja élek Svédországban, és büszkén mondhatom, hogy túléltem az első svéd telet - pár plusz kilóval... :) A cég, ahol uramésparancsolóm dolgozik, nagyon figyel az emberekre, például van egy edzőterem, ahová a munkások ingyen, a csatolt fájlok meg évi 300 svéd koronáért járhatnak. Ez nagyjából évi 9000 magyar forintnak felel meg... Remekül felszerelt kardiótermük van, meg persze gyurmaterem is. Van egy nagy termük, ahol lehet floorballozni (itt innebandy a neve) meg kosarazni, van víziaerobic-termük, meg az új kedvenc a spinningterem. Én 18 évesen lefutottam egy félmaratont, amire nagyon büszke vagyok, arra viszont kevésbé, hogy tönkretettem a bal térdem, mivel betonon edzettem. Tudom, hogy a pluszkilók ellen a futás a leghatékonyabb, és azt is tudom, hogy képes lennék heti 4-5 alkalommal futni 45 perceket, de nem fájdalmak közt. Ezért járunk heti háromszor spinningre - svédek közt vagyunk, megtanulunk pár új szakkifejezést :D, és persze izzadunk.

Szóval a banánturmixot ajánlom mindenkinek, aki edz, vagy aki szereti a banánt, vagy aki nehezen veszi rá magát a gyümölcsfogyasztásra (én).

Mi kell hozzá?
  • egy jó érett banán
  • egy jó szottyos alma
  • fahéj
  • méz (ha lehet, ne cukrot használjuk!!!)
  • tej - ízlés szerinti mennyiség
Mit kell vele csinálni?
Tegyük a banánt egy tálba, reszeljünk hozzá egy almát, mehet a méz meg a fahéj. Össze kell turmixolni mindent, és annyi tejet tegyünk bele, amennyire hígra vagy sűrűre szeretjük.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése