2012. augusztus 1., szerda

Citromos-bazsalikomos hal

Kánikula van, ilyenkor én nem igazán kívánom a húsféléket. Nagymamám a szomszéd bácsitól szokott kapni pontyot, volt a fagyasztóban 4 szelet, így amíg a családom szilvás gombócot lakmározott ebédre, én halat falatoztam :) Igazán könnyű nyári ebéd, különösebb pluszmunka és mosogatnivaló nélkül.

Mi kell hozzá?


  • 4 szelet hal - ponty, keszeg, tengeri, folyami, tavi...
  • kakukkfű
  • bazsalikom
  • egy citrom
  • bármilyen zöldfűszer, kapor is lehet, de megforgathatjuk paprikás lisztben is, citrom helyett vagy mellé tehetünk paradicsomot - szóval a végtelenségig lehet variálni.
Mit kell vele csinálni?
Hát, úgy nagyjából nem sokat, de tényleg. Én sütőzacskóban készítettem, zsiradék nélkül. A ponty elég zsíros hal.
A halat besóztam, kakukkfűvel megszórtam, betettem a szeleteket a zacskóba, rádobáltam a bazsalikomot meg a citromkarikákat. A zacskót lezártam, meglyuggattam a tetejét, és be a sütőbe 180 fokra.


És jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése